Переваги та вигоди LCL-перевезень у постковідному світі та мінливій податковій ситуації в Україні що воює

Нагадаємо

З метою створити максимально сприятливі умови для ведення бізнесу у воєнний час, спростити адміністрування податків та знизити податкове навантаження, Верховна Рада ухвалила рішення про небачені досі податкові пільги. Наприклад, дозволила користуватися спрощеною системою оподаткування майже всім українським компаніям та платити нижчий єдиний податок. 

Після 24 лютого уряд скасував ПДВ на більшість імпортних товарів, значно спростивши митне оформлення. Держава відмовилася від найбільшого джерела доходів, щоб уникнути дефіциту товарів та спростити умови ведення бізнесу.

Однак наприкінці травня ситуація кардинально змінилася. Коли стало очевидно, що війна надовго, уряд сконцентрувався на пошуку ресурсів для існування держави. Один із шляхів – скасування деяких податкових пільг.

Наразі, уряд пропонує скасувати лише податкові та митні пільги на імпортні товари.

Внаслідок такого заходу багатьом підприємцям доведеться терміново сконцентруватися на пошуку ресурсів і нових форматів роботи заради збереження ефективності свого бізнесу.

Пошук рішень

Відразу скажемо, довго шукати не доведеться – рішення буквально під руками.

Десятиліттями морські перевезення меншого завантаження (LCL) відігравали ключову роль в океанських перевезеннях. Під час війн, пандемій, глибоких криз світової економіки вони набувають ще більшої популярності.

Саме така ситуація склалася зараз в Україні. Через тяготи ведення війни знизилися темпи розвитку економіки, зменшився споживчий попит на товари тривалого користування, зокрема на імпорт, автомобілі. 

Дефіцит вільних коштів змусить постачальників відмовитися від переваг перевезення товарів 40-футовими контейнерами і звернутися до інших логістичних рішень. Насамперед, до закупівлі товарів невеликими партіями та перевезенню їх в LCL-форматі.

Нижче наводимо три способи, за допомогою яких вантажовідправники можуть використовувати LCL для подальшої оптимізації своїх глобальних ланцюгів поставок.

Подолання розриву за допомогою ринкових змін та змін у способах перевезень. Зі зменшенням споживчих витрат і переповненими складами можливість зменшити кількість вантажу, що відвантажується за один раз, може змінити правила гри. Вантажовідправники можуть перевозити лише ті запаси, які їм дійсно потрібні для задоволення попиту. Або ж вони можуть утримувати вантаж у місці відправлення, поки не накопичують достатню кількість товару, щоб заповнити 40-футовий контейнер. Але для тих, хто все ще не перевозить достатні обсяги, щоб виправдати FCL, LCL пропонує краще довгострокове рішення.

Як інструмент для обробки змінних режимів, LCL може слугувати продуктом для виходу до океану. Наприклад, якщо компанія вирішила перевести 50% своїх авіаперевезень на морські перевезення FCL, це може порушити потік ланцюга поставок, якщо тільки вантажі не були обліковані і не були готові до збільшення часу транзиту – це означає, що 50% запасів тепер з’являються на 20 або більше днів пізніше. Послуги LCL допомагають подолати цей розрив, оскільки вантажовідправники враховують довший час транзиту у своєму ланцюгу поставок, щоб уникнути перебоїв у роботі клієнтів, розподільчих центрів і складів. 

Диверсифікувати портфель перевезень. Пандемія виявила ризик, коли вантажовідправник надто залежить від одного виду транспорту або торгового шляху. Збалансована стратегія доставки вимагає диверсифікації видів транспорту, шляхів і джерел постачання. Незалежний експерт з логістики може допомогти знайти правильний баланс, знизити ризики і досягти кращої оптимізації. 

Хоча LCL – це лише один з аспектів диверсифікації ланцюга поставок, це послуга, яку можна легко випустити з уваги і не використати її потенціал на повну потужність. 

Окупити витрати і заощадити в майбутньому. Підвищення вартості перевезень під час пандемії зробило економію витрат першочерговим завданням для вантажовідправників у 2023 році, і LCL – це простий спосіб швидко скоротити витрати в порівнянні з авіаперевезеннями або не повністю завантаженими FCL-перевезеннями, оскільки вони платять тільки за необхідний їм простір. Під час пандемії вантажовідправники змогли заощадити від 60% до 75% при використанні LCL-перевезень порівняно з авіаперевезеннями. Хоча сьогодні на ринку немає такої великої різниці, LCL все ще залишається популярною послугою для вантажовідправників, які прагнуть заощадити на витратах. Це також може допомогти заощадити на оплаті за затримку і простій вантажу. Використовуючи час у дорозі як засіб зберігання запасів, вантажовідправники можуть знизити витрати на складування та інвентаризацію.

Оскільки ринок логістики продовжує змінюватися і приносити нові виклики, саме час звернути увагу на те, наскільки динамічним рішенням може бути LCL. Його можна використовувати для довгострокової економії транспортних витрат або для заповнення прогалин, які виникають у зв’язку з короткостроковими потребами та змінами.

Відкрити чат
1
💬 Вам допомогти?
Вітаю 👋
Що веземо?