Вибір правильного логістичного партнера без сумніву матиме позитивний вплив на успіх бізнесу. У такий спосіб компанія може зміцнити надійність  ланцюга поставок, забезпечити безперебійне та ефективне переміщення товарів, знизити витрати на транспортування, зберігання та обробку. 

Тому є сенс у ретельній оцінці потенційних можливостей логістичних партнерів. Треба упевнитися, що вони мають необхідний досвід, можливості та прихильність до майбутньої співпраці.

Існують декілька ключових факторів, які слід враховувати при виборі  логістичного партнера:

Досвід та експертиза 

Передусім, треба шукати такого партнера, хто має певний досвід роботи у конкретній галузі або типі бізнесу. Наприклад, якщо ви працюєте на ринку міжнародної та внутрішньої логістики, то вам потрібно знайти партнера, який вже має досвід пошуку й виконання замовлень на перевозку вантажів різними видами транспорту, розуміється на особливостях надання транспортних послуг в Україні та ЄС, демонструє знання законодавчої бази та може довести свою компетентність у наданні митно-брокерських послуг.

Технології

Давно канули в Літу часи, коли диспетчери підтримували зв’язок з водіями  по радіо. Треба шукати партнера з потужними технологічними можливостями управління транспортом і складом, такого, що може забезпечити відстеження та наочність у режимі реального часу. Ідеально, якщо потенційний логістичний партнер має можливість інтегруватися з вашими власними системами, надавати доступ до даних і аналітики, щоб допомогти вам приймати обґрунтовані рішення. Важливо, щоб партнер використовував свої технологічні можливості для забезпечення високого рівня безпеки вантажу та водіїв, які його перевозять. 

Якість обслуговування 

Це саме той критичний фактор, що може забезпечити довготривалий успіх вашої співпраці, або може зруйнувати ваше логістичне партнерство. Хороший партнер завжди чуйний і легкий у спілкуванні. Він проявляє ініціативу у подоланні проблем і пошуку рішень, завжди готовий працювати над розробкою індивідуальних рішень, що відповідають вашим унікальним потребам. І останнє, але не менш важливе: Хороший партнер регулярно і вчасно надає  інформацію про статус ваших вантажів. 

Фактор ціни 

Хороший логістичний партнер повинен бути прозорим і надавати чіткі ціни на послуги, що ви запрошуєте. Чудово, якщо він готовий до співпраці та оптимізації ваших логістичних операцій і зниження витрат, де це можливо. Дуже важливо, якщо логістичний партнер демонструє свою надійність у періоди нестабільності ринку і не піддається на спокусу підвищувати ціни за вимогами кон’юнктури. Також важливо збалансувати міркування щодо витрат з вищезазначеними факторами, щоб переконатися, що ваш логістичний партнер може забезпечити необхідну вам якість послуг за правильною ціною.

Отже, якщо до початку пошуку чітко визначити що саме ви хочете отримати від партнерства, вдумливо підійти до розв’язання цього важливого питання, то успіх і обопільна вигода від співпраці будуть гарантовані.