Доставка вантажів з Китаю в Європу

Зростання попиту на китайські товари спричинило розвиток транспортної інфраструктури для спрощення доставки продукції на європейські ринки. 

Якщо ви знайшли постачальника в Китаї або у вас вже є продукція, готова до відправлення в Європу або Україну, то наступним найкращим кроком буде звернутися до послуг логістичного оператора. На цьому ринку зараз працюють високопрофесійні фахівці. Вони вивчать ваш проєкт і допоможуть знайти найоптимальніше рішення доставки вашого вантажу, підкажуть варіанти як заощадити на вартості доставки, і допоможуть пройти всі етапи митного оформлення товару.

ВИБІР СПОСОБУ ДОСТАВКИ

Китай і Європа розташовані на одному материку, вони не розділені морем. Але це не виключає варіант використання морського транспорту. Два інших варіанти – залізничне і повітряне перевезення. Автомобільний транспорт зазвичай не використовується через значну відстань між цими двома регіонами.

Традиційно, країнами призначення для транспортних компаній були Німеччина, Нідерланди та Франція. Але останнім часом унаслідок війни, розв’язаної рф в Україні, з’явилися деякі зміни у звичних логістичних ланцюжках.

МОРСЬКЕ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕННЯ

Це найпопулярніший і найбільш часто використовуваний спосіб переміщення вантажів між Китаєм і Європою. 

Відразу зробимо застереження. Морське вантажоперевезення це оптимальний спосіб якщо:

  • Обсяг вашого вантажу перевищує 2 м.куб (CBM)
  • Фактор часу не є вирішальним

Морські перевезення з Китаю до Європи давно стали життєво важливою основою світової торгівлі. Мільйони контейнерів щорічно перевозять усіма основними торговельними маршрутами. Морські судна – основний вид транспорту для вантажоперевезень між регіонами. На них припадає приблизно 80% торгового обороту. Однак останніми роками, у зв’язку з пандемією Covid-19, а потім війни, розв’язаної росією в Україні, у судноплавній галузі виникли серйозні проблеми: перевантаженість портів, транзитні затримки і підвищення тарифів. З іншого боку, проблеми, що виникли, змусили фахівців розробити інноваційні логістичні рішення для підвищення ефективності та стабільності цього важливого торгового маршруту. 

ТЕРМІНИ ДОСТАВКИ ВАНТАЖІВ 

Середній час доставки вантажів з Китаю до Європи становить від 35 до 45 днів залежно від порту відправлення і порту призначення.

Але потрібно пам’ятати, що транзитний час – це середнє значення в днях перебування вантажу на борту судна. Він не охоплює навантажувально-розвантажувальні роботи, час заходу в порт, митне оформлення тощо. 

СПОСОБИ ТРАНСПОРТУВАННЯ

Є два способи відправлення вантажу: у складі збірного контейнера, або окремим контейнером. Цілком зрозуміло, що вибір способу залежить від об’єму і кількості вантажу, що відправляється.

1. Неповне завантаження контейнера (LCL)

Такий спосіб використовується для транспортування невеликих вантажів загальним об’ємом від 2м.куб до 13-14м.куб. За такого способу ваш товар вантажиться в загальний контейнер, що прямує в один і той самий порт призначення.

Привабливість такого способу полягає в тому, що ви позбавлені необхідності закуповувати товар великими партіями для заповнення окремого контейнера. Можна відвантажувати невеликими партіями потрібного вам обсягу.

2. Повне завантаження контейнера (FCL)

При обсязі вантажів понад 13-14м куб. є сенс брати весь контейнер у своє розпорядження. Можна перевозити вантажі особливо великих розмірів і розміщувати їх у контейнері на свій розсуд. Інші плюси такого способу: 

Скорочення часу доставки завдяки тому, що після прибуття FLC у порт призначення його відправлять безпосередньо одержувачу відразу ж після вивантаження з судна. На відміну від LCL, який буде відправлений на склад деконсолідації.

Контейнер буде опечатаний від місця відправлення до місця призначення, що знижує ризики та додаткові витрати з обробки багажу.

Не потрібно прагнути завантажити контейнер “під кришку” якщо у вас немає для цього достатньо товару. Він стає рентабельним уже під час заповнення на половину обсягу.

СПЕЦІАЛЬНІ СПОСОБИ ТРАНСПОРТУВАННЯ

Є продукція і товари зі специфічними формами та властивостями. Наприклад, наливні або насипні товари, автомобілі та рухомі механізми, харчові продукти. Для перевезення такої продукції потрібні спеціально обладнані судна

Для перевезення харчових продуктів або деяких хімічних речовин знадобиться 

Рефрижераторный контейнер
Це термоізольований контейнер із пристроєм для підтримки температури. Він дає змогу перевозити товари за контрольованої температури. 

Ro-Ro (roll-on/roll-off)
Спеціальне судно для транспортування автомобілів та інших транспортних засобів. Їх завантажують на судно накатом, за допомогою апарелей, а не вертикальними кранами.

Балкер
Ці судна перевозять продукцію, що завантажується безпосередньо в трюми або спеціально пристосовані ємності. Зазвичай різні типи насипних або наливних продуктів перевозять спеціалізовані балкери: рудовози, вуглевози, нафтовози тощо.

ЦІНА ТА СПОСОБИ РОЗРАХУНКУ

Прийнявши рішення про експорт або імпорт товару, важливо точно знати не тільки його вагу, а й об’єм, оскільки ціна залежить від співвідношення ваги та об’єму товару.

Є два варіанти розрахунку:

  • При перевезенні вантажу способом LCL (вантаж у мішках, ящиках і т. д.), за одиницю розрахунку приймають 1 тонну або 1 м куб. Відповідно до правила еквівалентності ваги та об’єму 1т = 1м куб. Більше з двох значень приймають на користь перевізника.
  • При перевезенні FCL, фрахт розраховують з урахуванням типу контейнера і без урахування типу вантажу, що перевозиться. 

Доставка вантажів з Китаю в Європу – Україну АВІАЦІЙНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
Доставка вантажів з Китаю до Європи — України ЗАЛІЗНИЧНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

Відкрити чат
1
💬 Вам допомогти?
Вітаю 👋
Що веземо?